Wat kost een Professional Organizer?

 

Tarieven:

Intake: gratis.

Tarief particulier: €50,- per uur (inclusief BTW).

Tarief zakelijk: €65,- per uur (exclusief BTW).

 

Reiskosten binnen Haarlem: gratis.

Reiskosten buiten Haarlem: auto: €0,19 per kilometer plus eventueel parkeertarief, trein: treinretour 2e klas.

 

Kleine organizing materialen zijn inbegrepen.

Ik werk op verzoek ook in het weekend en/of in de avond.

Hoe werkt het?

 

We maken een afspraak voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis. We inventariseren de wensen en bespreken doel en aanpak.

Je ontvangt een offerte met wat we gaan doen, hoeveel tijd ik denk dat we nodig hebben en wat de kosten zijn. Bij akkoord starten we het organizing-traject en gaan we samen aan de slag. We werken in sessies van ongeveer 3 uur per ochtend of middag (eventueel avond). Alles gaat in overleg en ik ga vertrouwelijk met jouw spullen om.

© Copyright Ilse Organiseert 2019

Algemene voorwaarden | Privacy Statement

NBPO-logo-kleur.png